Tweede hands producten

Venrayseweg 38a
+31(0)6 3305 2313 (tijdens openingstijden)

Wo – Vr – Za   11.00 / 16.00u

Wij zijn trots op onze vrijwilligers!

De winkel wordt door louter vrijwilligers gerund en na aftrek van de inkoop, de huur e.d. gaat een deel van de inkomsten naar de goede doelen die Horst rijk is.

UP TO DATE OVER #STICHTINGauthentiek

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
PPCA Error: Door Wijzigingen in de Facebook API is het niet meer mogelijk om een feed van een Facebook Pagina weer te geven waar jij geen beheerder van bent. De Onderstaande Facebook feed gebruikt geen geldig toegangstoken voor deze Facebook pagina en is daarom gestopt met updaten.

2 weeks ago

Stichting Authentiek
Van alles is er hier te koop het hoeft niet altijd “ nieuw”te zijn😀 onze spullen zijn netjes en soms ongebruikt en in nieuwstaat.Goed voor de portemonnee en het milieu!!Wilt u ons helpen door onze berichten af en toe te delen of met anderen over de mogelijkheden van onze winkel te praten. Samen bereiken we zoveel meer mensen😀Alvast bedankt🌸🌷 ... Bekijk meerZie minder
View on Facebook

Even kennismaken

Ze bleven nog niet plaKKen…

Onze vrijwilligers zijn tot op heden nog niet blijven plakken op de foto. Ze zullen zich snel aan jullie voorstellen.

Waar zijn wij

te vinden?